Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 17:49:42 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/08539 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Rebasemõisa küla, Tätta (Tätta 
kinnistu tiik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 54 lg p 1 kohaselt (6) Pädev 
asutus esitab kasutusloa taotluse eelnõu vajaduse korral: 1) 
kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud 
kasutusloa taotluse esemega; 2) arvamuse avaldamiseks asutusele või isikule, 
kelle õigusi või huve võib ehitis puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27153838>  (menetlus nr: 
448918), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister